Return to sport

| **Grįžimas į sportą: svarbiausi žingsniai** | **Nuorodos** |

|—|—|

| **1. Įvertinimas** | [Nacionalinis osteoartrito ir skeleto-raumenų ligų informacijos centras](https://www.niams.nih.gov/health-topics/physical-activity) |

| **2. Tikslų nustatymas** | [Amerikos ortopedijos chirurgų akademija](https://www.aaos.org/en/patientcare/recovery-after-surgery/Pages/Returning-to-Sports-After-Surgery.aspx) |

| **3. Lėtas ir laipsniškas grįžimas** | [Nacionalinė stiprumo ir kondicionavimo asociacija](https://www.nsca.com/education/articles/returning-to-sport) |

| **4. Klausykis savo kūno** | [Kineziterapijos žurnalas](https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1877065718304221) |

| **5. Venk per didelio krūvio** | [Amerikos fizinės terapijos asociacija](https://www.apta.org/apta-and-you/news-publications/podcasts/2021/return-to-sport-after-injury) |

| **6. Užtikrink pakankamą poilsį** | [Mayo klinika](https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/adult-health/in-depth/sports-injury/art-20046805) |

| **7. Susirask palaikymo sistemą** | [Nacionalinis sporto traumų prevencijos centras](https://www.stopsportsinjuries.org/topics/return-to-sport) |

| **8. Būk kantrus** | [Amerikos sporto medicinos kolegija](https://www.acsm.org/docs/current-comments/returning-to-sports-following-injury-patient-education-handout.pdf) |

| **9. Atšvęsk savo pasiekimus** | [Tarptautinė kineziterapijos ir sporto traumų reabilitacijos asociacija](https://www.istrm.org/news-item/returning-to-sport-following-injury-a-patient-guide/) |

| **10. Žinok savo ribas** | [Nacionalinis reabilitacijos informacijos centras](https://www.naric.com/?id=7266) |

Rating
( No ratings yet )