What sport should i do

Kokį sportą turėčiau rinktis?
Tikslai Tinkami sportai Privalumai Trūkumai
Ištvermės didinimas Bėgimas, plaukimas, dviračių sportas Gerina širdies ir kraujagyslių sveikatą, mažina stresą, gerina miegą Gali būti monotoniškas, gali sukelti traumas
Jėgos didinimas Sunkumų kilnojimas, sprintas, šuoliai Stiprina raumenis, didina kaulų tankį, gerina kūno sudėtį Gali būti sudėtingas pradedantiesiems, gali sukelti traumas
Lankstumo didinimas Joga, pilatesas, šokiai Gerina lankstumą, mažina skausmą, gerina laikyseną Gali būti nuobodus, gali būti sunkus pradedantiesiems
Koordinacijos gerinimas Tenisas, golfas, stalo tenisas Gerina koordinaciją, pusiausvyrą, reakcijos laiką Gali būti sudėtingas pradedantiesiems, gali būti brangus
Streso mažinimas Joga, meditacija, plaukimas Mažina stresą, gerina nuotaiką, gerina miegą Gali būti lėtas, gali būti nuobodus
Socialinė sąveika Komandinės sporto šakos (pvz., krepšinis, futbolas) Gerina socialinius įgūdžius, didina pasitikėjimą savimi, sukuria bendruomenės jausmą Gali būti konkurencingas, gali būti brangus
Vaikams ir jauniems žmonėms Įvairūs sportai (pvz., bėgimas, plaukimas, gimnastika) Skatina fizinį aktyvumą, lavina variklio įgūdžius, ugdo socialinius įgūdžius Gali būti sunku rasti tinkamą sportą, gali būti brangus
Vyresnio amžiaus žmonėms Ėjimas, joga, plaukimas Palaiko mobilumą, gerina širdies ir kraujagyslių sveikatą, mažina kritimo riziką Gali būti pernelyg varginantis, gali būti nuobodus

Pastaba: Ši lentelė nėra išsami ir skirta tik bendroms gairėms. Prieš pradėdami bet kokį naują sporto užsiėmimą, visada pasitarkite su gydytoju arba sveikatos priežiūros specialistu.

Nuorodos:

Rating
( No ratings yet )